דמיינו לעצמכם שלעובדים שלכם יש כוחות-על! הם יודעים לתקשר בקלות עם מי שמולם. להגיד את המילים הנכונות, בזמן הנכון, בשפת הגוף הנכונה, שתשפר את ההתנהלות בצוות ועם הלקוחות. נשמע חלומי? אז זהו, שבהרצאה על סגנונות תקשורת אפשר ללמוד את זה.
רגע, מה זה בכלל סגנונות תקשורת?
אזה מהם סגנונות תקשורת? הדרך הקלה ביותר להסביר, היא לחשוב על סיטואציות יום-יומיות (מתישות ומבזבזות אנרגיה, זמן וכסף) שחוזרות על עצמן. למשל, קרה לך פעם ששלחת מייל ארוך ומושקע וקיבלת תשובה של מילה אחת? קרה לך שהרגשת שמי שועמד מולך הוא אדם נחמד, דווקא, אבל פשוט אין בינכם כימיה? ומה עם התחושה שדיברת עם מישהו אבל לא באמת הבנת מה הוא רוצה? כמה זמן, כסף, אנרגיה שמתבזבזים!!
איך סגנונות תקשורת משפיעים על החיים שלנו?
נכון, כולנו מדברים עברית, אבל כל אחד מאיתנו משתייך לאחד מארבעת סגנונות התקשורת. כלומר, שלושת רבעי מהזמן אנחנו מתקשרים עם אנשים בעלי סגנון תקשורת שונה משלנו! מה שעלול ליצור כמובן אי-הבנות, חיכוכים וקונפליקטים בחיי העבודה- בין העובדים, המנהלים וכמובן, עם הלקוחות. תקשורת יעילה היא קריטיתלארגון שלכם.
אילו כוחות על תקבלו בהרצאה על סגנונות תקשורת?
איך תקשורת בינאישית מנצחת פועלת (ולא פועלת) איך ליצור כימיה ואווירה חיובית עם כל אחד כל משתתף ידע לזהות לאיזה סגנון תקשורת הוא משתייך, מה ההשפעה שלו על האחר ואיך לעבוד בצורה הטובה ביותר עם סגנון התקשורת שלו איך לזהות את סגנון התקשורת של מי שמולך- במייל, בלבוש, בשפת הגוף, בטלפון ופנים אל פנים. מה מניע אותו וכיצד כדאי לדבר איתו בצורה הנכונה והטבעית ביותר- וכך להגיע לתוצאות טובות יותר ביחסים, בעסקים ובכלל!
הרצאת סגנונות תקשורת
הרצאה מלאה בהומור ובדוגמאות אמיתיות שכל אחד ואחת יכולים להזדהות איתן. ההרצאה נותנת כלים וממפה את סגנונות התקשורת. כל עובד יקבל את הכלים איך לדבר, לשלוח מייל ולתקשר עם חברי הצוות, המנהלים והלקוחות- וזה חוסך המון זמן, אנרגיה ומפחית הרבה…. איך לומר… איכס'וש.. ;)
עשרות ארגונים לא טועים, הנה כמה מהלקוחות המרוצים שלנו (לרשימה המלאה):
בהרצאה על סגנונות תקשורת בעבודה, אנחנו שמים דגש גדול מאוד על ההנאה והכיף שלכם. (ויש הרבה כאלה! הרצאה מצחיקה עם המון דוגמאות שכל אחד יכול להזדהות איתן, סרטונים, תרגילים, הפעלות לילדים ;) ). ובעיקר הכי חשוב לנו לשים דגש על התכל'ס. העובדים שלכם ידעו בדיוק מה לעשות ממחר בבוקר, ואיך לתקשר נכון יותר עם כולם. אין לנו "הרצאת מדף" מוכנה שאנחנו רצים איתה… כל הדוגמאות הן ממקום העבודה שלכם. אנחנו בוחרים ביחד את הכלים שהכי מתאימים ספציפית לכם. המטרה המשותפת שלנו היא שאתם תרגישו שינוי מידי ולאורך זמן!
זה המקום להזמין הרצאה וללמד את העובדים שלכם להיות עם כוחות על
המלצות
הצוות ואני נשמח לתפור לכם בתפירה עילית את ההרצאה או הסדנה המתאימה לכם
__________________________________________________________
_________________________________________
רוצה טיפים חודשיים להפחתת סטרס, לניהול זמן ולתקשורת טובה יותר במיוחד למנהלות רווחה, הדרכה ומשאבי אנוש? הטיפ הראשון מחכה לך כאן
את לא צריכה להתאמץ יותר! קבלי קובץ של כל התאריכים המיוחדים לאורך השנה, שיאפשרו לך להיערך ולארגן אירועים ופעילויות ייחודיים ומקוריים מראש. הקובץ זמין להורדה במתנה כאן
הרצאה על סגנונות תקשורת | הרצאה על תקשורת בינאישית בעבודה
כל בן-אדם בעולם הזה, כל אחד,
ממנקה רחובות ועד למנכ"לית הכי גדולה,
יש טוב שהוא בא לעשות בעולם הזה.
יש משהו שרק אתם, מי שאתם, מנסיון החיים שלכם,
מהמשפחה שנולדתם, בתקופה שנולדתם, לאנשים שנולדתם,
בתכונות הייחודיות שלכם, ממה שלמדתם, רק אתם יכולים לעשות,
ולא אף אחד אחר.
ואף- אחד אחר לא יכול לעשות את זה טוב כמוכם.
יש אנשים בעולם הזה, שנותנים את הטוב הזה למספר מצומצם של אנשים-
אולי המשפחה שלהם, הילדים שלהם.
ויש אנשים שנותנים מהטוב שלהם למיליונים.
ואם תחשבו על זה, אותם מנהיגים גדולים, מה שמשותף לכל אחד ואחת מהם,
זו היכולת שלהם להיות מתקשרים מעולים.
הם ידעו להעביר את הרעיונות שלהם, לגעת באנשים אחרים,
לעורר בהם השראה, להניע אותם לפעולה,
הם ידעו להוציא בזכות התקשורת שלהם את כל הרעיונות שלהם לפועל.
לדברים שבאמת קרו ויתממשו.
למה צריך הרצאה על סגנונות תקשורת ותקשורת בינאישית בעבודה?
אז מה קורה פה בעצם? בין המקום הזה של: "באנו לעשות את הטוב שלנו"
לדינמיקות טובות, ורוצים להשפיע ולעזור לאחרים,
ועד למקום המבאס הזה של קצרים בתקשורת, ושל חיכוכים, אינטריגות, אי-הבנות
וכל הדברים האלה שכל-כך מבזבזים לנו זמן ואנרגיה וכסף. אהההההה….
מה קורה פה בעצם? כנראה, שסגנונות תקשורת זה מה שקורה באמצע…
לפי המודל, כל אחד מאיתנו שייך לאחד מארבעת סגנונות התקשורת.
כל סגנון כזה, חושב אחרת, מרגיש אחרת, המוטיבציות שונות,
הדברים שהם רוצים הם שונים לחלוטין.
עכשיו, אני לא כזו טובה במתמטיקה, אבל אם יש ארבעה סגנונות תקשורת,
ואנחנו שייכים לסגנון תקשורת אחד, הרי שרוב הזמן אנחנו מתקשרים
עם שלושה סגנונות תקשורת אחרים, שונים מהסגנון שלנו.
ופה קורים כל החיכוכים, וההיעלבויות, והאינטריגות, רחש בחש הזה,
שבמקום לעשות את הטוב שלנו, אנחנו מתעסקים בתקשורת לקויה עם כל ההשלכות הלא-טובות שלה.
הרצאה על סגנונות תקשורת בעבודה- לעובדים עם כוחות על :)
אבל, ברגע שאתם יודעים לזהות את סגנונות התקשורת, אתם הופכים לסוג של אנשים עם כוחות על!
כי אתם יודעים איך לתקשר טוב יותר, איך להביע את עצמכם טוב יותר, איך לגייס שיתוף פעולה נכון יותר,
איך ליצור אווירה טובה ונינוחה ונעימה במקום העבודה שלכם.
ובסוגריים, דרך אגב, כמובן גם בחיים האישיים שלכם.
ברגע שאתם יכולים לעשות את זה, זה סוג של כוחות על.
אז, בהרצאה עצמה אנחנו נדבר על איזה סגנון שייך לכל אחד ואחד,
אתם תדעו לזהות את עצמכם- איזה סגנון אתם.
אתם תוכלו לדעת איך סגנונות אחרים מדברים, מתלבשים, כותבים מיילים,
איך הם מסמסים, איך שפת-הגוף שלהם נראית,
אתם תוכלו רק מהטלפון כבר לדעת מי סגנון התקשורת שנמצא מולכם.
אתם תדעו איך לתקשר עם כל אחד ואחת מהם בצורה מיטבית.
ואתם באמת תגלו שיש לכם כוחות על :)
כי ישיבות מתקצרות, חיכוכים יורדים, לחץ יורד, דברים לוקחים פחות זמן,
הרבה יותר נעים וכיף לבוא לעבודה.
וכל זה בזכות הזיהוי של סגנון התקשורת שלכם ושל מי שנמצא מולכם
ולדעת איך לתקשר איתו.
טיפ לתקשורת בינאישית בעבודה
זה בהרצאה, ויש עוד המון טיפים שהם פרקטיים.
אבל, אם אני יכולה ככה לחשוב על טיפ אחד הכי תכל'ס שיש,
וכמה שהוא כאילו קל ופשוט, הוא לא תמיד קל לנו לעשות אותו…
זה משהו שאתם יכולים לנסות כבר עכשיו. מנחשים?
זה להקשיב!
זה קודם כל להקשיב, כי אם אנחנו רוצים לעשות שינוי אמיתי,
זה באמת להקשיב למי שנמצא מולנו.
הקשבה הופכת להיות מתנה כל-כך נדירה בעולם שלנו.
טווח הקשב שלנו, טווח הריכוז שלנו הולך ומצטמצם.
כל דבר מעניין ומסקרן ומול בן-האדם שמולנו,
זה נהיה לגיטימי לעמוד עם פלאפון ובכלל להגיד לו
אהה.. אהה…. אני מקשיבה….
ודווקא המתנה הזו של הקשבה, היא משהו אדיר שאתם יכולים לעשות לתקשורת שלכם.
תנסו לחשוב כמו פסיכולוגים ומאמנים,
כמה כסף הם עושים רק מהדבר הנדיר הזה בעולם שלנו,
של הקשבה.
חוץ מזה, אני לא רוצה להגיד לכם כמה פעמים שהייתי בשיחות עם אנשים אחרים,
מילה לא אמרתי, נשבעת לכם, מילה לא הוצאתי, ובסוף השיחה אמרו לי:
"איזו אישה חכמה, איזה כיף לדבר איתך"
ולא דיברתי :) לא אמרתי מילה! רק הקשבתי.
אז, תאתגרו את עצמכם היום ואפילו אולי קצת מחר? מה אתם אומרים?
פשוט להקשיב יותר, לפני שאתם באים להגיב למישהו,
לפני שאתם באים להגיד: "כן, אבל", לתת אימפוט,
לתת רגע לבן-האדם השני לדבר. לתת לו לסיים את קו המחשבה שלו,
פשוט להקשיב לו. להיות שם איתו בזה.
תראו שכבר רק הדבר הקטנצ'יק הזה מוריד המון התנגדויות שיש לאנשים אחרים,
כי הם הרגישו שהכילו אותם, ראו אותם, שהיה להם מקום.
רק הדבר הזה, אתם תראו, כמה הרבה אתם תלמדו על הלך המחשבה של אנשים,
על מה מניע אותם, זה מרתק!
וכבר תראו שדווקא כשאנחנו מדברים פחות, התקשורת שלנו טובה יותר.
קטע, נכון?
אז, אם גם אתם רוצים עובדים עם כוחות על,
מקום עבודה רגוע יותר, ישיבות קצרות קצרות ואפקטיביות יותר,
שתהיה אווירה נעימה וטובה ופחות אנרגיה וזמן וכסף שיתבזבזו
על תקשורת לקויה,
מוזמנים כבר עכשיו, ללחוץ כאן על הכפתור ולהזמין הרצאה לעובדים עם כוחות על.
השאר תגובה