איך תלמדי לאהוב לשווק
שיווק עצמי הוא אחד הדברים הכי חשובים לצורך הצלחה עסקית,
אך נשים רבות אומרות ”לא נעים לי“ לשווק. האמת ששמעתי את זה כל כך הרבה
עד שקראתי לזה בשם: לנ“ל = לא נעים לי".
את עושה עבודה מדהימה,
את אוהבת את מה שאת עושה ויש לך לקוחות מרוצים שמשלמים עבור העבודה שלך.
בואי נודה, זה לא כי אין להם ברירה. יש הרבה אלטרנטיבות בשוק אבל הם בוחרים דווקא בך-
כי הם מעריכים את העבודה שלך.
אבל את, לא משנה כמה גדולה תהיי, כמה טובה תהיי,
עדיין יש בך את הפחד הזה, זה לא קשור ללאהוב לשווק, זה קשור למחשבות שמתרוצצות אצלך,
אולי שיחשבו שאת עפה על עצמך יותר מידי, אולי… ואולי ואולי…
עדיין ”לא נעים לך“ בשיווק? בואי לעשות, חיים בשיווק
הגיע הזמן שתשני את צורת המחשבה שלך כלפי שיווק – שיווק הוא אינו מטרד
וגם אינו ניג‘וס עבור הלקוחות!
תחשבי על הלקוחות המרוצים שיש לך ותביני-
שיווק הוא הדרך שלך לספר לאנשים מסוימים על הדבר שאת הכי אוהבת לעשות
(ואת טובה בו) וזהו הדבר שהם הכי צריכים.
אז איך כן? להפנות את הפוקוס אל הלקוחות .
אז איך לאהוב לשווק?
אם את חווה את אותן התחושות ומרגישה שלא נעים לשווק את עצמך,מה שיכול לעזור לך-
הפוקוס הוא לא עליך. לא על המוצר שלך. לא על השירות שלך. הפוקוס הוא על הלקוחות.
הלקוחות הם אלו שצמאים למוצר או לשירותים שאת מעניקה.
כשאת משווקת את עצמך את לא שמה את עצמך במרכז, את שמה את הלקוחות
במרכז. את מספרת להם היכן ניתן למצוא את מה שהם מחפשים.
זוהי מהות העסק, אנחנו פותרות בעיות. יש צורך, ואנחנו מספקות אותו.
והלקוחות יודו לך על זה, לא רק במילים יפות אלא ברכישות הנכנסות
ישר אל מחזור המוזמנים של העסק.
צ'יצ'ינג צ'יצ'ינג!!!
הלקוחות והצרכים שלהם הם העיקר, המסרים השיווקים שלך, אלו שלא נעים לך להגיד אותם,
הם בדיוק המילים שהלקוחות רוצים לשמוע.
הם שומעים את המסרים שלך -"השיווקים"
ומוצאים שם את עצמם.
את מבינה למה את פשוט חייבת להמשיך לשווק, גם ללקוחות פוטנציאליים,
גם לקוחות חדשים, וגם לשווק בקרב לקוחות קיימים – ללא שיווק לא יגיעו לקוחות חדשים,
והקיימים לאט לאט ייעלמו, את חייבת להישאר בתודעה של הלקוחות שלך.
אם את עדיין במצב של לנ“ל אשר עוצר אותך מלשווק, או שפשוט אינך יודעת
לעשות זאת נכון, אני מזמינה אותך ללחוץ כאן עכשיו והתחיל להרוויח הרבה יותר.
תעשי חיים ?
שלך,
טל שפיר
נ.ב.
אל תשכחי להירשם לערוץ היוטיוב שלי
השאר תגובה