5 דרכים מקוריות לבנות קהילה באינטרנט

זה לא סוד שעסקים משקיעים סכומים גדולים בפרסום
במטרה להשיג יותר לקוחות ומכירות. אך מהצד השני, ישנם עסקים שמצליחים
לגבש סביבם קהילה של עוקבים, דבר המאפשר להם להגיע אל הקהל האוהד
וליצר מעמדי מכירה בדרך קלה ומהירה, ללא הצורך להשקיע סכומי כסף
מטורפים על שיווק ובלי להשקיע יותר מידי זמן במטרה לבנות קהילה באינטרנט.

חברי הקהילה עוקבים אחר פעילות העסק ברשתות החברתיות
ואפילו משמשים כשגרירי העסק בכך שהם משתפים פרסומים
ברשתות החברתיות, הם מגיבים, שואלים שאלות ולמעשה עוזרים לייצר
את הבאז התקשורתי – באופן טבעי. זאת הסיבה שעסקים רבים בונים לעצמם
קהילות ברשתות החברתיות ,כמו פייסבוק, טוויטר אינסטגרם וכו'.

אך כיצד בונים קהילה באינטרנט סביב המותג? הנה 5 דרכים מקוריות

  1. הציגי את הפנים שמאחורי המותג
    מסתבר שלקהל קל יותר לתת אמון במותג כאשר הוא נחשף לאנשים
    אשר עומדים מאחוריו. ניתן בהחלט לשתף בדברים המתרחשים מאחורי הקלעים
    של העסק, למשל ההכנות לאירוע השקה או כל דבר שקשור לעשיה תכלס בעסק,
    האנשים במשרד וכולי. תתפלאי כמה מסרים שיווקים ניתן להעביר בצורה מתוחכמת זו.
  2. אפייני את הקהילה
    קהילה צריכה להתגבש לפי מחנה משותף, כמו למשל תחומי עניין מסוימים.
    חשוב שתאפייני היטב את הקהילה ותזיני אותם בתכנים הקרובים לתחומי העניין
    שלהם. למשל, אם את משווקת מוצרי מזון אורגניים, סביר להניח שהקהילה שלך
    בעלת לייפסטייל של חיים בריאים ויביעו עניין בכל הקשור לתחום
    אפילו אם אינו קשור ישירות לפעילותך העסקית.
  3. העניקי ערך מוסף לחברי הקהילה
    תני ערך מוסף לכל מי שעוקב אחרייך ברשתות החברתיות.
    אל תציפי אותם אך ורק בתוכן פרסומי אינסופי. לצורך העניין,
    חברי הקהילה יכולים ליהנות מהנחות ייחודיות, לרכוש מוצרים
    במחיר מוזל ושלל הטבות בלעדיות לחברי הקהילה בלבד.
  4. צרי תחושת שייכות
    מה זה בעצם אומר? להשתמש בשפה שממש בונה את תחושת הביחד,
    תחושה של קהילה אמיתית. לא עוד עסק ומצדו השני לקוחות.
    את צריכה ליצור תחושה של אנחנו, שלנו… ובהחלט ניתן –
    ליצור את התחושה הזו של קהילה תומכת וחזקה ודי בקלות
    ע"י שימוש בפלטפורמות נכונות,יכולת הובלה, שימוש במילים מדויקות
    וכמובן שתמיד ניתן ללמוד עקרונות וטכניקות, באמצעות שיטה שמייצרת תוצאות.
  5. צרי אינטראקציה עם חברי הקהילה
    אף פעם אל תסתפקי רק בלייקים, להשתמש בפניות אשר מעודדות את חברי הקהילה
    להביע את דעתם זה מאסט, זה הכרחי. תזכרי שאלו הם האנשים אשר משתמשים במוצר
    שלך, עוקבים אחרייך, נאמנים למותג שלך ולכן, תמיד תעניקי להם את התחושה
    שדעתם חשובה לך ולא סתם – דעתם באמת חשובה לנו, זה מה שבונה את המותג שלנו!

אם תרצי לדעת עוד על הדרכים לבנות ולגבש קהילה
סביב המותג שלך, אני מזמינה אותך להשתתף באחת הסדנאות הדיגיטליות שלי,
וכמובן שכאן תוכלי לקבל השראה ורעיונות ברי ביצוע אותם תיישמי בעסק שלך.

אף פעם לא מאוחר לדייק את המסר לקהילה שלך

למעשה מסר מדויק מתבקש עבור מי שרוצה להצליח בעולם העסקים
ובעיקר באינטרנט. על מנת ללמוד יותר ולדייק את המסר השיווקי שלך,
אני מזמינה אותך ללחוץ כאן ולהצטרף אלי.

תעשי חיים ?

שלך,

טל שפיר

נ.ב.
אל תשכחי להירשם לערוץ היוטיוב שלי